Retur

Hos Promarc har du 30 dager åpent kjøp.

Slik gjør du:

Kontakt Promarc på ordre@promarc.no og forklar situasjonen.

Det er helt opp til deg hvordan sendemetode du vil bruke når du sender pakken til oss men vi anbefaler å sende med sporing, dette så vi og du kan spore pakken samt sjekke utlevering.

Noter ned alltid ditt sporingsnummer

Pakk produktet på samme måte du fikk det tilsendt fra oss.

Når vi har behandlet din retur (det tar vanligvis 1-3 uker) vil du få en e-post fra oss.
Ved ubetalt faktura vil varen(e) bli slettet fra din faktura.
Om du har betalt din faktura, eller betalt med kort, vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling
(dette tar vanligvis 7-14 virkedager etter returen er behandlet).
For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logge inn på www.klarna.no. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

Pakken sendes til:

Promarc AS
Industritoppen 6C
4848 Arendal

Vilkår

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper, uten lukt, merker eller pels fra husdyr.

← Tilbake til kundeservice