OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hvordan kommer jeg i kontakt med dere ?

Kundeservice er åpent fra Mandag til Fredag 0900-1500, du kontakter oss på ordre@promarc.no

Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg?

Da kan du ta en titt på vår returside HER

Dere er utsolgt for varen jeg vil bytte til, hva gjør jeg?

Om varen enda ligger i nettbutikken vår kan du klikke på ønsket størrelse, og velge å sette deg opp på SMS-varsling. Da vil du få beskjed når ønsket størrelse er på lager igjen. Når vi er utsolgt for varen du ønsker å bytte til så kan du sende den du har i retur til oss slik at vi kan refundere deg for varen og du slipper å miste retur/bytteretten på 30 dager. Kryss av for “retur” på skjemaet.

Har dere prismatch?

Vi har ikke prismatch hos oss.

Varen jeg har kjøpt er nedsatt i pris nå, kan jeg få samme pris?

Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden.

Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?

Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til Klarna, som kontakter deg innen 5-10 virkedager etter at returen er behandlet. De sender deg en mail hvor du må fylle inn hvilket kontonummer du ønsker pengene tilbakebetalt til.

Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min?

Alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med bankID på www.klarna.no
Koster det noe å sende varer i retur?

Det er 69 kr i returporto på alle pakker som sendes i retur med vår returetikett, uavhengig om det er ment som et bytte eller retur. Denne etiketten gjør at pakken er sporbar og forsikret.

Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp?

Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes.

Jeg har testet skoene utendørs, men vil bytte, kan jeg det?

Nei, dessverre. Sko som er testet ute kan vi ikke selge videre og vil ansees som brukt.

Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min?

Vi ønsker å gjøre det vi kan for å få plukket, pakket og sendt alle pakker superraskt. Vi har derfor et robotsystem på lageret som gjør at det ikke er mulig å kansellere eller gjøre endringer på ordren i etterkant.

Kan jeg legge til flere varer på ordren?

Nei dessverre. Men du kan legge inn en ekstra ordre om du ønsker flere varer.

Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet?

Ettersom det er Klarna du har betalt inn penger til, og det er de som skal tilbakebetale pengene til deg, så må du kontakte Klarna direkte på www.klarna.no/kundeservice eller på telefon 21028991. På grunn av personvern har vi ikke innsyn i når/hvor pengene er utbetalt, purringer eller lignende.

Kan jeg bytte/returnere undertøy og badetøy?

Av hygieniske årsaker kan ikke truser/undertøy/badedrakt byttes. SportsBH kan helt fint byttes, bare sørg for at det ikke er sminkeflekker eller deodorant/bodylotion på den.

Jeg har kastet returetiketten min, hva gjør jeg da?

Send oss en epost med ordrenummeret det gjelder, så kan vi opprette en ny via nettportalen til Postnord.

Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte den?

Alle varer som er ubrukte, med lapper på kan returneres innen 30 dager hos oss. Vær obs på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale pengene for varene til personen som bestilte og betalte for ordren. Så om du har fått en gave er det eieren av ordren som vil få pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet.

← Tilbake til kundeservice