BESTILLING

Før du legger inn bestilling

For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Hvis ikke vil ikke posten levere pakken i postkassen og pakken vil da bli returnert til oss. Uavhentet pakke vil det
komme et gebyr på 500,-

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre på i etterkant av en bestilling.

Kan jeg kans

Rabattkode ?

Du legger inn rabattkode i handlekurven, før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står “legg til rabattkode”, der skriver du inn koden du har og trykker på “aktiver”. Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre inn til kassen for å fullføre kjøpet ditt.

Kan jeg kansellere/endre min bestilling?

Vi ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, og vårt system på lageret starter stort sett å behandle din ordre umiddelbart etter bestilling. Det er derfor normalt sett ikke mulig å gjøre endringer eller kansellere en ordre etter bestillingen er lagt inn.

Når sendes bestillingen min?

En e-post sendes til deg så snart pakken din sendes fra vårt lager.
Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter.

Hvor er pakken min?

Sporingsnummer finner du i e-posten som kommer fra vår edi leverandør logistrar. Trykk på sporingslinken og følg pakken der.

← Tilbake til kundeservice